Follow

"Δύο Πακιστανοί προσπάθησαν να με πνίξουν"

Σκηνές θρίλερ έζησε
το βράδυ της Κυριακής η τραγουδίστρια..  
Μαρία Καρλάκη όταν δύο άγνωστοι, πακιστανικής καταγωγής, επιχείρησαν να την ληστέψουν λίγα μέτρα έξω από την οικία της στον Άλιμο.

Πιο συγκεκριμένα, οι δύο άντρες την πλησίασαν κατά τις 23:15 με σκοπό να της αρπάξουν την τσάντα. Ενώ εκείνη αντιστάθηκε, την έριξαν στο δρόμο κι άρχισαν να της σφίγγουν το λαιμό με μανία.

Εμείς, επικοινωνήσαμε με την τραγουδίστρια και η αφήγηση της σοκάρει.

- Τι ακριβώς σας συνέβη;

Είμαι ακόμα τρομαγμένη , ταραγμένη και φοβισμένη. Κατά τις 11 το βράδυ της Κυριακής βγήκα από το σπίτι για να πάω μέχρι το μίνι μάρκετ. Στην επιστροφή κι ενώ πλησίαζα προς το σπίτι μου τελείως αιφνιδιαστικά δέχθηκα την επίθεση δύο Πακιστανών με στόχο να μου αφαιρέσουν την τσάντα μου που είχα δεμένη στον αγκώνα μου

- Αντιδράσατε, καλέσατε σε βοήθεια;

Όση ώρα προσπαθούσαν να μου πάρουν την τσάντα μου, φώναζα σε βοήθεια με όση δύναμη είχα αλλά κανείς δεν άκουγε. Τότε, με πετούν στο δρόμο κάτω και προσπαθούσαν και οι δύο με τα χέρια τους να με πνίξουν. Δεν ξέρω πως βρήκα τόση δύναμη μέσα μου και κτυπάω τον έναν από τους δύο σε επίμαχο σημείο του

- Και άρχισαν μετά να σας χτυπούν με μανία;

Μου τραβούσαν τα μαλλιά και μου έδιναν χαστούκια αλλά εγώ συνέχιζα να φωνάζω. Είδαν ότι δεν κατάφεραν τελικά να μου πάρουν την τσάντα - γιατί είναι από εκείνες που τις δένεις στον αγκώνα και την είχα σφίξει τόσο δυνατά που ήταν δύσκολο να μου την πάρουν- και τράπηκαν προς φυγή.
- Καλέσατε την αστυνομία;

Όχι γιατί με πονούσε πολύ το χέρι μου και με πήγαν στο Ασκληπιείο Βούλας για εξετάσεις, όπου οι γιατροί διέγνωσαν ράγισμα στον καρπό, μώλωπες και γρατζουνιές.

- Φαντάζομαι ότι το σοκ ακόμα να το ξεπεράσετε…

Ναι , δεν μπορώ να συνέλθω. Κάθομαι μέσα στο σπίτι μου κι έχω ακόμα τις εφιαλτικές εικόνες που βίωσα και δεν θα ήθελα καμία γυναίκα να μην τις ζήσει. Ο Άλιμος είναι μια ήρεμη περιοχή και δεν είχαμε παρόμοια περιστατικά. Τώρα θα προσέχω περισσότερο.

Γιώργος Σφακιανάκης
Share on Google Plus

About Rafael Kasiouri

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου