Follow

Ρία... επί παντός


Η Ρία Αντωνίου ήταν ιδιαίτερα λαλίστατη στην τελευταία της συνέντευξη. Διαβάστε χαρακτηριστικά αποσπάσματα για να πάρετε μία γεύση:



«Η ζωή δε μου έχει μάθει τίποτα για τους άντρες. Οι ίδιοι οι άντρες μού έχουν μάθει ότι είναι κατά βάθος σαν μικρά παιδιά, ότι κουμάντο στην τελική κάνουμε εμείς οι γυναίκες. Οι άντρες μου έχουν μάθει επίσης ότι είναι OK να τους χρησιμοποιώ και να με χρησιμοποιούν»

«Με φτιάχνει η πάρτη μου, το παστίτσιο, τα βραζιλιάνικα εσώρουχα, οι ψηλές μπότες, οι μέρες με ήλιο το χειμώνα, οι τσόντες, η Βίσση και τα τραγούδια της, τα μεγάλα αυτοκίνητα, το να είναι περήφανοι για μένα οι δικοί μου, το να πίνω γάλα το πρωί, το να κοιμάμαι μέχρι αργά και η Μέγκαν Φοξ που αν πετύχω πουθενά, θα γίνει της κόλασης»

«Καπρίτσια ή καψόνια στον άντρα δε χρειάζονται, ιδιαίτερα από τη στιγμή που είναι ερωτευμένος μαζί σου. Απλώς το ζητάς με τον τρόπο που ξέρεις ότι θέλει».

«Δε σηκώνομαι από το κρεβάτι μου αν δεν πάρω πολλά λεφτά, αν και στις δουλειές που επιλέγω δεν έχω ως κριτήριο αυτό. Απλώς αρνούμαι να συμβιβαστώ και να κάνω δουλειές που δεν είναι του επιπέδου μου. Το ξέρω ότι υπάρχει κρίση και πρέπει να σεβόμαστε το χρήμα και να επιδιώκουμε ακόμη και τα λίγα, αλλά επιμένω να έχω ως κριτήριο την ουσία της δουλειάς και όχι τα λεφτά. Αυτό θα έρθει σίγουρα με την καταξίωση και την επιτυχία. Χέστηκα για τα λίγα. Τα πολλά θέλω».
Share on Google Plus

About Myfoodtastic

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου