Follow

Εντεκάχρονος... διέλυσε τα μέτρα ασφαλείας

Ενα αγόρι 11 ετών διέλυσε τα μέτρα ασφαλείας στην Αγγλία, αφού στην προσπάθειά του να βρει τουαλέτα...



μπήκε σε αεροπλάνο δίχως διαβατήριο και κάρτα επιβίβασης και ταξίδεψε από το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ στη Ρώμη!



Τα ΜΜΕ στην Αγγλία ασφαλώς δεν άφησαν το θέμα να πέσει κάτω και κατακρίνουν τους διοργανωτές, οι οποίοι περηφανεύονταν τις προηγούμενες ημέρες για τα μέτρα ασφαλείας στους Ολυμπιακούς Αγώνες.



"Κανείς δεν μου έκανε έλεγχο. Το να μπω στο αεροπλάνο και να ταξιδέψω, όταν τελικά ευκολότερο και από τα… μαθήματά μου. Δεν είχα τίποτα μαζί μου και κανείς δεν με ρώτησε το οτιδήποτε. Μάλιστα, οι υπάλληλοι μου χαμογελούσαν καθώς έμπαινα στο αεροσκάφος. Μπήκα στην τουαλέτα και κλείστηκα, δεν μπορούσα να βγω. Τελικά, τα κατάφερα αλλά το αεροπλάνο ήταν ήδη στον ουρανό", τόνισε ο 11χρονος στην εφημερίδα Sun της Αγγλίας και συνέχισε:



"Μου αρέσουν τα αεροπλάνα αλλά δεν ήθελα να… πετάξω. Εγώ τουαλέτα ήθελα να πάω. Πήγα εκεί που πήγαινε και άλλος κόσμος και βρέθηκα να… πετάω".



Σοκαρισμένη από το γεγονός η μητέρα του παιδιού, Μέρι, απειλεί με μηνύσεις: "Με πήραν από την αστυνομία και μου είπαν πως το παιδί μου βρέθηκε στην… Ιταλία. Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που συνέβη. Σκεφτόμουν πόσο εύκολο θα ήταν για κάποιον τρομοκράτη. Τόσο καιρό διαβάζουμε για τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας και το πόσο ασφαλή είναι τα αεροδρόμια. Είμαι αηδιασμένη και θα ζητήσω εξηγήσεις!"
Share on Google Plus

About Rafael Kasiouri

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου